Sunday, August 20, 2006

bebes~

我實在是不敢相信一個兩歲半的小還子竟然會唱整首“我有一隻小毛驢”。 不知到是我小時後太笨了還是現在的小孩實在是太聰明了。 昨天真的被 Chloe 嚇了一大跳。 雖然她一歲多的時後就已經會唱 ABC 了, 不過聽完她唱完整首我有一隻小毛驢還是很 impressed。 希望我以後的小孩也能這麼聰明。 可能在小孩醫院做久了看了太多不健康的bebe, 會失去信心。

3 comments:

FT said...

if they can sing that early does that mean they will start dating and making out around 8?
OMG...

pandaming said...

..................................

Anonymous said...

FT, you are making me worried. But, knowing Chloe...neh!
Chloe learned the song after I sang it for 5 times.